Dr Tomasz Dryl jest adiunktem w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca akademicki na wielu polskich uczelniach wyższych. Trener prowadzący szkolenia i warsztaty z zakresu zarządzania dla organizacji i instytucji. Konsultant biznesowy z obszaru zarządzania, turystyki, marketingu.

Dr Tomasz Dryl jest członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia International Engineering and Technology Institute w Hongkongu. Brał udział w komitetach naukowych i organizacyjnych międzynawowych konferencji i sympozjów.

Doświadczenie zawodowe  obejmuje wieloletnią pracę akademicką i badawczą w zakresie zarządzania i marketingu. Prowadził liczne zajęcia na studiach podyplomowych, m.in. z zakresu zarządzania wizerunkiem organizacji, marketingu w jednostkach opieki zdrowotnej oraz strategii zarządzania w instytucjach finansowych.

Dr Tomasz  Dryl uczestniczył w realizacji wielu krajowych i międzynarodowych projektów badawczych. Był koordynatorem regionalnym projektu „Transfer wiedzy Odnawialne źródła energii w Polsce”. Pełnił funkcję specjalisty ds. zarządzania projektami w ramach Polsko-Portugalskiej wymiany osobowej w projekcie „Transfer wiedzy” (MNiSW i Rząd Portugalii).  Był kierownikiem zadania w projekcie NCBiR). Brał także udział jako ekspert w  projekcie „Szkoła Sukcesu” finansowanym przez EU EFS i Ministerstwo Edukacji

Dr Tomasz Dryl koncentruje się na marketingu cyfrowym, zarządzaniu marką i komunikacji w mediach społecznościowych. Jego badania obejmują takie obszary jak zarządzanie kryzysowe marek, zaufanie konsumentów do brandów, marketing sensoryczny oraz zastosowanie sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej. Jest autorem licznych publikacji naukowych, w tym artykułów dotyczących analizy interesariuszy w projektach infrastrukturalnych oraz zarządzania marką placówek medycznych.